Geoblog.pl    BoRa    Podróże    2011 Grzybobranie Smolarnia k/Trzcianki    Kemping Góral -ocena

Kemping Góral -ocena

Polska, Kemping Góral w Smolarni

Wielu podróżujących poszukuje informacji o standardzie kempingu, zatem...
Kemping Góral w Smolarni znalduje się od 1993 roku w prywatnych rękach. Wcześniej był to ośrodek wczasowy firmy Meblotrans (czy jakoś tak).
Na urokliwym terenie, przy samym brzegu jeziora Straduńskiego pozostało z dawnych czasów 5 domków typu tramp które można sobie wynająć. Jest kilka prywatnych przyczep, których właściciele dojeżdżają na weekendy do swoich domków. I... jeszcze budynek 3 w 1 czyli toaleta, umywalka i natrysk dla jednej osoby (ale akurat w tym miejscu jest to wystarczające), bo trampy mają swój węzeł sanitarny.
Dla zainteresowanych wklejam link

My ustawiliśmy się z widokiem na jeziorko i było cudnie. Znalazło się dla nas podłączenie do prądu, choć tych akurat zbyt wiele nie ma.

Smolarnia to osada do której prowadzi droga asfaltowa i tu się kończy, dalej zaczynają się lasy Puszczy Noteckiej. MIeszkańcy są bardzo serdeczni i chętnie wyjaśniają gdzie warto iść na grzyby. Akurat tu, to nie problem, bo w którą stronę nie spojrzysz ujrzysz las.
W osadzie Smolarnia nie ma żadnego sklepu, najbliższy w Rychliku lub trochę dalej w Trzciance. Jest za to komfortowy hotel (z odpowiednimi cenami za ten komfort). Również wklejam link do strony hotelu