Geoblog.pl    BoRa    Podróże    2012 Kamperem po Polsce    Uniejów Termy – zlot kamperów z CamperTeam

Uniejów Termy – zlot kamperów z CamperTeam

Polska, Uniejów
Przejechano 2033 km

Jak zawsze na zloty organizowane przez forum CamperTeamu z całej Polski zjeżdżają przesympatyczni forumowicze w umówione miejsce.
Tym razem jest to Uniejów.
Cel - kąpiele w termach.
Realizacja - 10 godzinny karnet dla każdego uczestnika po zniżkowych cenach.
Możliwości - bądźmy szczerzy raczej 10 godzin to nie damy rady przez weekend wykorzystać, więc wykupujemy 1 karnet na dwoje.

Jest późny październik, a pogoda prawie jak latem (tylko noce zimne, ale mamy w kamperze ogrzewanie).
Ustawiamy się na polu przy brzegu Warty, pod kompleksem term w Uniejowie z widokiem na wieżę koścoła uniejowskiego.
Od czerwca 2012 Uniejów został uzdrowiskiem, z tej okazji tydzień temu p. prezydent Komorowski osobiście odwiedził to miasto, a dzisiaj my korzystamy z dobrodziejstw tego miejsca.
Termy są wspaniałe. Możemy być dumni, bo niczym nie odstają od tych w których byłam za granicą.

Kilka basenów z czego większość pozwala na kąpiele na zewnątrz. Jest duży basen z wodą solankową z możliwością kąpieli wewnątrz i na zewnątrz budynku. Dzisiaj temperatura wody w zewnętrznych basenach 35 C, więc z przyjemnością przebywamy na zewnątrz, mocząc się wypatrujemy gwiazd.
Są tu różne rodzaje jacuzzi i kilka zjeżdżalni, a na piętrze kompleks saun.

Miasteczko usytuowane nad samą Wartą, jest bardzo ładne. Za termami jest zamek, ale w zamku hotel więc weszliśmy tylko na dziedziniec, ale po zadbanym parku przy zamku można spacerować.

Wykupiliśmy rejs po Warcie za 10 zł/osoby, ale … no. Atmosfera była sympatyczna więc bez komentarza.

Bardzo nam się tu podoba, zwłaszcza kąpiele w solance, więc jeszcze tu przyjedziemy.

Trochę więcej o zamku na stronie: