Geoblog.pl    BoRa    Podróże    Pożegnanie?    pożegnanie? Chyba nie.

pożegnanie? Chyba nie.

Polska, Poznań

Przyznacie, że w życiu każdego z nas, od czasu do czasu pojawia się potrzeba zmian, ale zanim wyjawię co dalej, pozwólcie, że najpierw opowiem Wam historię.

Moja przygoda z www.geoblog.pl zaczęła się w sierpniu 2010 dzięki wpisom Blanki BPE, której opisy podróży do Norwegii zainspirowały mnie do rozpoczęcia prowadzenia swojego dziennika podróży.
Pierwsze komentarze Mirki (Mirka66) i Blanki (BPE) dodawały mi skrzydeł i upewniały, że pisanie ma sens. Do tej pory napisałam – bagatela! 276 wpisów opisujących moje podróże i załadowałam prawie 2000 zdjęć. Moją pracę doceniacie, pozostawiając bardzo wiele, bardzo miłych komentarzy.
Za wszystkie serdecznie dziękuję!

Wirtualnie, dzięki wpisom geoblogowiczów, zwiedziłam cały świat. Oswoiłam się z myślą, że po drugiej stronie globu jest równie bezpiecznie i normalnie, jak u nas w Europie i nie ma czego się bać. To z kolei spowodowało chęć zaplanowania podróży dookoła świata, której jeszcze nie udało mi się zrealizować, jednakże liczę, że słowa „jeszcze nie” mają znaczenie tymczasowe i kiedyś uda mi się zamienić je na słowo „wreszcie”. Na tę okoliczność już jestem przygotowana, bo na podstawie przeczytanych opisów stworzyłam swoją wirtualną podróż marzeń nazwaną eMKaCZ, czyli Miejsca Które Chciałabym Zobaczyć. Wpis jest nadal otwarty. Tu wpisuję kolejne miejsca, które podczas czytania wpisów geoblogowiczów najbardziej mnie urzekły, tworząc tym samym wirtualną podróż dookoła świata.

Jak przystało na blogowiczkę, strasznie się rozpisałam, a miało być o zmianach.
To już nie przedłużając niniejszym chciałam się pochwalić, że dojrzałam właśnie do próbowania sił na własnym blogu. Oczywiście nie oznacza to, że chcę się z Wami pożegnać. Nadal z zapartym tchem czytam wpisy moich ulubionych blogowiczów, których mam tu tak wielu, że nie odważę się wymieniać, bo pewnie kogoś bym pominęła. Lista jest długa, ale ulubione wpisy zawsze oceniam przydzielając odpowiednią ilość gwiazdek a czasami nawet pozostawiając komentarze.

Tworzenie od podstaw swojej własnej wymarzonej strony pochłania mój czas, ale jest też dla mnie ciekawym wyzwaniem, dlatego przez pewien okres było mnie tu tak mało. Do tego stopnia mało, że zaczęłam otrzymywać wiadomości od zaprzyjaźnionych blogowiczów, zaniepokojonych o moje zdrowie.
Wzruszyłam się, bo to miłe i bardzo ważne, że tworzymy jedną rodzinę i jesteśmy dla siebie ważni.

Nie trzymając już Was w napięciu, niniejszym zapraszam do czytania moich kolejnych wpisów na blogu pod adresem http://www.kempingowewycieczki.pl/
link

Osoby, które chcą na bieżąco otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach zapraszam do założenia subskrybcji.
Na stronach blogu jest możliwość pozostawiania komentarza, (nie ukrywam, że liczę, że będą się pojawiać tak samo często jak na geoblogu).
Zapraszam do czytania moich wpisów w nowej odsłonie, a nawiązując do tematu wpisu, absolutnie proszę nie potraktować tego wpisu jako pożegnanie.

danach
danach - 2014-07-01 00:19
Ale mi podniosłaś ciśnienie,że chyba nie zasnę :)
A tak poza tym powodzenia w nowych odsłonach.
Ja swój blog porzuciłam dla Geobloga bo tutaj jest miły klimat :)

tealover
tealover - 2014-07-01 06:55
Na początku myślałam, że się wyprowadzasz do innego kraju :D
Dobry krok, sama też chcę to zrobić, ale po powrocie do Polski :) bo jak sama napisałaś - pochłania to bardzo dużo czasu

pamar
pamar - 2014-07-01 07:37
Mam nadzieję, że ta podróż dookoła świata odbędzie się już wkrótce :)

zula - 2014-07-01 07:41
Twoja nowa strona blogu, którą dzisiaj zobaczyłam jest zupełnie inna od pierwszej odsłony- jest bardzo ładna! Życzę aby odsłon,komentarzy było z tysiąc w pierwszym roku!
BoRa zostań z nami!!
Dzięki Tobie "szusowałam po górach" , oglądałam wspaniałe widoki i zwiedziałam kawałek świata!
Geoblog.pl to fantastyczni ludzie-podróżnicy i gdy piszę swoje "opowieści" to wiem ,że poczytają a i ja tak wiele poznałam wspaniałych miejsc przez pięć lat lat !
Pozdrawiam serdecznie- Małgorzata

coati
coati - 2014-07-01 09:46
Coś zyskujesz, coś tracisz. Ale szkoda, bo już nie będziesz tak żyła Geoblogiem i będzie tu puściej bez Ciebie, życzę powodzenia Jagoda

genek
genek - 2014-07-01 15:42
rewelacyjne opisy tras z dobrymi fotami w dziale dotyczącym KGP na polecanym blogu. Bo-Ra na geoblogu zamieszczaj choć info ze ten czy ow klejnot z KGP jest już Twój. Powodzenia!!

BoRa
BoRa - 2014-07-01 21:54
Serdecznie dziękuję za dodawanie otuchy i wszystkie miłe słowa.
Nie zostawiam Was, zaglądam tu często i podrózuje razem z Wami.
Genek napisał, żebym zamieszczała na geoblogu zdobyte klejnoty Korony Gór Polski, podoba mi sie ten pomysł i w niedługim czasie zacznę go realizować.
pozdrawiam,
BoRa

marianka - 2014-07-05 20:24
Też myślę trochę o własnej stronie, ale jak to się mówi - szewc bez butów chodzi;)
Za to Twoja strona bardzo mi się podoba - zwłaszcza czytelna kategoryzacja wpisów pozwalająca na znalezienie tego co interesujące.
Subskrypcję zaraz założę, ale mam nadzieję tak jak Genek, że na geoblogu będziesz zamieszczać wpisy z KGP. Zwłaszcza, że już raz prawie się spotkałyśmy!

zuzkakom
zuzkakom - 2014-07-14 16:54
No to nie pożegnanie, tylko trochę zmian! powodzenia z nowym blogiem, może też zdradzisz trochę jak to wygląda ze strony technicznej, dla tych wszystkich z nas co dalej kontemplują myśl założenia własnej stronki? ;) pozdrawiam!

EDMUND
EDMUND - 2014-09-13 11:17
HEJ,WITAM!!! ZYCZE SPELNIENIA MARZEN!!!!!!!.NA PEWNO SIE UDA!!!!!!!!!!!